Loading..
Bedankt voor het wachten...

Het artikel werd aan het winkelwagentje toegevoegd.



een download-patroon of een kant-en-klaar naaipatroon

Wat voor soort patroon heeft u besteld: een download-patroon of een kant-en-klaar naaipatroon? Download-patronen worden niet per post verstuurd. U kunt dit patroon via uw login via ‘download-patronen’ downloaden en printen. Als u een kant-en-klaar naaipatroon heeft besteld en u dit na 20 dagen nog niet heeft ontvangen, kunt u via het contactformulier contact met ons opnemen.

Onder de volgende voorwaarden kunnen we het bedrag terugbetalen: - U heeft voor de eerste keer een patroon besteld en komt er nu pas achter dat het om een download-patroon gaat - U heeft twee keer hetzelfde patroon besteld - U heeft het patroon niet gedownload Controleer of aan deze voorwaarden voldaan wordt, voordat u via het contactformulier contact met ons opneemt. Vanzelfsprekend zullen wij de gegevens controleren. Vergeet niet uw bestelnummer door te geven.

Het is niet eenvoudig op afstand bij het naaien van een patroon te helpen. Wij kunnen enkel tips geven. Probeer hulp te vragen aan een ervaren coupeuse. Of zoek gericht informatie in basisnaaiboeken.

U kunt via het contactformulier contact met ons opnemen. Vergeet niet het modelnummer door te geven. Stuur eventueel foto’s of een screenshot.

Als u het download-patroon wilt printen, moet u eerst controleren of de instellingen van de printer goed afgesteld zijn. Zoek de pagina waarop een vierkant van 10 x 10 cm afgebeeld staat. Print deze pagina en controleer of de zijkanten precies 10 cm lang zijn. Zo ja, dan kun je alle pagina’s printen. Zo nee, dan de instellingen van de printer aanpassen.

De Burda-patronen zijn in de regel zonder naden en zoom getekend. Bij sommige patronen zijn wel naden en zoom inbegrepen. Lees daarom de informatie over de naden en zomen in de beschrijving van het model.

De Burda-maten komen niet overeen met de standaard-confectiematen. Daarom altijd eerst de lichaamsmaten opmeten en met de maten in de Burda-maattabel vergelijken.

In principe geldt het volgende: de Burda-patronen zijn uitsluitend voor particulier gebruik bestemd en mogen niet voor commerciële doeleinden gebruikt worden. Als iemand echter een Burda-patroon heeft gekocht en dit door een ervaren coupeuse wil laten maken, dan is dit vanzelfsprekend toegestaan.

Voor alle commerciële vragen, kun u het beste via het contactformulier contact met ons opnemen.

levering van mijn bestelling

Als uw bestelling na 20 dagen nog niet geleverd is, neemt u het beste via het contactformulier contact met ons op. Vergeet niet het nummer van uw bestelling en het leveradres te vermelden.

Geef via het contactformulier de adreswijziging door. Wij zullen dit dan uitvoeren. Vergeet niet het nummer van uw bestelling en het leveradres te vermelden.

een artikel op de website

Alle nummers die nog te koop zijn, vindt u op de website. Als een tijdschrift uitverkocht is, wordt dit niet opnieuw gepubliceerd. Tijdschriften die niet meer op de website staan, worden dus niet meer opnieuw gepubliceerd.

Wij kunnen u graag nadere informatie geven. Neemt u via het contactformulier contact met ons op.

U kunt in het zoekvenster de naam van het tijdschrift of het nummer van het naaipatroon typen. Of zoek via de filters naar het tijdschrift of het naaipatroon.

beheer van mijn abonnement

Als u het abonnement afsluit, kunt u kiezen met welk nummer het abonnement moet beginnen. In de bevestigingsmail zal het eerste nummer van het abonnement vermeld staan. Als u het verkeerde nummer heeft gekozen, kunt u via het contactformulier contact met ons opnemen. Opgelet: wij kunnen niet garanderen dat een aanpassing lukt. Als het tijdschrift al vanuit het bedrijf verstuurd werd, kan de wijziging niet meer uitgevoerd worden. Vergeet niet uw abonneenummer en het leveradres te vermelden.

Als u uw abonnement wilt wijzigen, neemt u via het contactformulier contact met ons op. Vergeet niet uw abonneenummer en het leveradres te vermelden.

Als u het abonnement via onze website heeft afgesloten, neemt u via het contactformulier contact met ons op. Vergeet niet uw abonneenummer en het leveradres te vermelden. Als u het abonnement via een andere firma heeft afgesloten, neemt u contact met die firma op.

Ga naar uw login en kies het abonnement dat u af wilt sluiten. Kies het nummer waarmee het abonnement moet beginnen en start de betaalprocedure (100% veilig). U ontvangt een mail om het abonnement te bevestigen.

Neemt u via het contactformulier contact met ons op om deze wijziging door te geven.

andere vraag

deze informatie is nog niet volledig